Verantwoordelijke magazijnbeheer

We zoeken versterking voor het team te Eke:  

 

Verantwoordelijke magazijnbeheer  

 

Wat houdt de job in?  

 

Als verantwoordelijke magazijnbeheer voer je de diverse taken binnen het algemeen magazijnbeheer uit:

De orde en netheid van het magazijn, het aanmaken van locaties, stockbeheer, het zoeken naar alternatieve producten…  J

Je zoekt de wisselstukken op en bestelt deze.

Je staat in voor de aankoop van het nodige gereedschap, zodat alle medewerkers hun job steeds veilig en naar behoren kunnen uitvoeren.

Je zorgt voor de aankoop van werkplaatsartikelen en magazijnbenodigdheden.

Verder verstuur je ook pakketten, heb je telefonisch contact met leveranciers wat betreft de prijzen en levertermijnen, in functie van de komende en lopende projecten.

Je volgt deze leveringen en levertermijnen dan ook nauwgezet op. 

Ook de controle van de inkomende goederen behoort tot jouw takenpakket: je bewaakt de kwaliteit en kwantiteit van deze goederen en contacteert onze leveranciers indien een bestelling niet in orde blijkt te zijn.

Je doet de toonbankverkoop 

Daarop volgend doe je ook aan prijscontrole. 

Je werkt mee aan de voorbereiding van de bestekken en maakt ten slotte ook de werkbonnen aan.

 

Wie zoeken we?

 

Je hebt technisch inzicht maar beschikt ook over de nodige administratieve skills. J

Je bent klantgericht en communicatief, zowel mondeling als schriftelijk.

Je bent gemotiveerd en toont zin voor initiatief. 

Je denkt en plant vooruit, maar kan ook ad hoc problemen oplossen.

Je houdt ervan om mee te denken over en te zoeken naar efficiënte werkwijzen waardoor het magazijn optimaal kan worden beheerd.

Orde en netheid vind je belangrijk.

 

Wat bieden wij?

 

Omwille van onze gepersonaliseerde aanpak is geen enkel project hetzelfde, wat heel wat variatie met zich meebrengt, ook qua bestellingen en opvolging van de verschillende stukken.

Omdat je betrokken bent bij het hele productieproces, zie je ook steeds het eindresultaat van jouw creatieve bijdrage. Je krijgt hiermee de voldoening van onze tevreden klanten. Je komt terecht in een innoverend familiebedrijf, dat focust op lange termijn en inzet op een collegiale werksfeer, die bepaald wordt door teamwork en respect voor elkaar.

Daarbij krijg je ook de kans om je op regelmatige basis bij te scholen.

 

We zorgen voor een competitieve en aantrekkelijke verloning.  

 

Voor vragen kan je terecht bij Bieke Vanrenterghem, Hr-consultant, GSM 0495 37 51 90. Solliciteren kan via bieke.vanrenterghem@auxilios.be

Deze website maakt gebruik van cookies De website van Appelmans Group bvba gebruikt functionele cookies. In het geval van het analyseren van websiteverkeer of advertenties, worden ook cookies gebruikt voor het delen van informatie, over uw gebruik van onze site, met onze analysepartners, sociale media en advertentiepartners, die deze kunnen combineren met andere informatie die u aan hen heeft verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun diensten.
Toon details Verberg details
Selectie toelaten Alle cookies toelaten